Ugrás a tartalomhoz

Az augmentatív és alternatív kommunikáció bevezetését és alkalmazását segítő tényezők vizsgálata nem beszélő, autizmussal élő gyerekeket tanító gyógypedagógusok körében Beukelman-Mirenda Participációs Modellje mentén

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/55880
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (ATIVIK)
Cím:
Az augmentatív és alternatív kommunikáció bevezetését és alkalmazását segítő tényezők vizsgálata nem beszélő, autizmussal élő gyerekeket tanító gyógypedagógusok körében Beukelman-Mirenda Participációs Modellje mentén
Létrehozó:
Mlinárik, Ágnes
Közreműködő:
Havasi, Ágnes
Dátum:
2016
Téma:
szakdolgozat
autista gyermekek -- kommunikáció -- fejlesztés
augmentatív és alternatív kommunikáció -- autisták
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/55880/1/Mlin%c3%a1rik%20%c3%81gnes%20Szakdolgozat%202016.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess