Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7370/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Media and communication Type = Article |
Cím: |
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata
|
Létrehozó: |
Orehóczki, Zsuzsanna
Török, Anna
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
Dátum: |
2022-04
|
Téma: |
Marketing
Media and communication
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Orehóczki, Zsuzsanna and Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946 <https://orcid.org/0000-0002-1938-5946> (2022) A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (4). pp. 17-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.02
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.04.02
10.14267/VEZTUD.2022.04.02
|