Ugrás a tartalomhoz

A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7370/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata
Létrehozó:
Orehóczki, Zsuzsanna
Török, Anna
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem
Dátum:
2022-04
Téma:
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Orehóczki, Zsuzsanna and Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946 <https://orcid.org/0000-0002-1938-5946> (2022) A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (4). pp. 17-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.04.02
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.04.02
10.14267/VEZTUD.2022.04.02