Ugrás a tartalomhoz

A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7541/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Service management
Type = Article
Cím:
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül
Létrehozó:
Mandják, Tibor
Szalkai, Zsuzsanna
Hlédik, Erika
Neumann-Bódi, Edit
Simon, Judit
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2022-07-27
Téma:
Service management
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592 <https://orcid.org/0000-0002-1376-1592>, Szalkai, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341 <https://orcid.org/0000-0002-9538-2341>, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 <https://orcid.org/0000-0003-3573-3151>, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 <https://orcid.org/0000-0003-0409-7471> (2022) A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 19-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03