Ugrás a tartalomhoz

A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései

  • Metaadatok
Tartalom: https://phd.mater.uni-mate.hu/14/
Archívum: MATER PhD - Doktori Értekezések
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences: H Social Sciences (General)
Type = Thesis
Cím:
A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései
Létrehozó:
Mezőné Oravecz, Titanilla Éva
Dátum:
2021-03-11
Téma:
H Social Sciences (General)
Nyelv:
magyar
magyar
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
text
Azonosító:
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/1/oravecz_titanilla_ertekezes_DOI.pdf
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/2/oravecz_titanilla_tezis_DOI.pdf
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/3/oravecz_titanilla_thesis_DOI.pdf
Mezőné Oravecz, Titanilla Éva (2021) A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései. UNSPECIFIED thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/000100.
Kapcsolat:
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/