Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Commerce and tourism
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
177
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
177
„A gyerekeim imádják, ezért én is imádom” – Családbarát hotelek fogyasztói percepciói online értékelések alapján
Tartalom
|
Metaadatok
Csordás, Tamás; Markos-Kujbus, Éva; Ásványi, Katalin
„Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Juhász, Szabolcs; Kiss, Kornélia; Kovács, Edina; Michalkó, Gábor; Sziva, Ivett
A 2017. évi hazai rendezésű nemzetközi sporteseményekre érkező külföldi turisták fogyasztásának nemzetgazdasági hatásai = The economic impact of consumption by foreign visitors to major international sporting events in Hungary in 2017
Tartalom
|
Metaadatok
Laczkó, Tamás; Stocker, Miklós
A Brexit lehetséges hatása a magyar külkereskedelemre = Analysing the potential impact of Brexit on Hungarian foreign trade
Tartalom
|
Metaadatok
Hartvig, Áron; Madari, Zoltán
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Agárdi, Irma; Bacsek , Péter
A csatlakozás hatása a mezőgazdasági termékek ágazaton belüli kereskedelmére Magyarország és az Európai Unió között
Tartalom
|
Metaadatok
Jámbor, Attila
A differenciált árazással kapcsolatos ösztönzőkről
Tartalom
|
Metaadatok
Antal-Pomázi, Krisztina
A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére = The impact of digital innovations on grocery retail performance
Tartalom
|
Metaadatok
Berezvai, Zombor; Agárdi, Irma; Szabolcsné Orosz, Judit
A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
A fogyasztói érték és az élmény kontextusa a turisztikai szakirodalomban (The context of consumer value an experience in tourism literature)
Tartalom
|
Metaadatok
Kulcsár, Noémi
A fogyasztói magatartás elemzése feltételes választási modellekkel – a mangalicakolbász példáján
Tartalom
|
Metaadatok
Czine, Péter; Török, Áron; Horváth, Péter
A földrajzi távolság, a kulturális hasonlóság és a szabadkereskedelem hatása a borkereskedelemre = Effects on the global wine trade of geographical distance, cultural and linguistic similarity, and free trade
Tartalom
|
Metaadatok
Balogh, Jeremiás Máté
A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre = The impacts of childhood socialization on adulthood attitutes in the case of Balaton
Tartalom
|
Metaadatok
Kiss, Kornélia; Bogáromi, Eszter
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Hubert, József
A helykötődés és a környezetvédő viselkedés közötti összefüggések vizsgálata turisztikai kontextusban
Tartalom
|
Metaadatok
Kelemen, Kata
A horizontális és vertikális ágazaton belüli agrárkereskedelem meghatározó tényezői az EU új tagországaiban (Determinants of horizontal and vertical intra-industry agri-food trade in the new EU member-states)
Tartalom
|
Metaadatok
Jámbor, Attila
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére
Tartalom
|
Metaadatok
Kelemen, Zita
A kínai internet három óriása = The three online giant of China
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre
A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
177