Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem
Archívum:
REAL
Tárolt tételek száma:
409
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
409
‘Values‐based Territorial Food Networks’—Benefits, challenges and controversies
Tartalom
|
Metaadatok
Nemes, Gusztáv; Reckinger, Rachel; Lajos, Veronika; Zollet, Simona
"Keleti nyitás" a számok tükrében - külkereskedelem Ázsiával
Tartalom
|
Metaadatok
Éltető, Andrea; Völgyi, Katalin
"Nyugat-Dunántúl Termálút" - egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Juhász, Szabolcs; Kiss, Kornélia; Kovács, Edina; Michalkó, Gábor; Sziva, Ivett
„A divat egy korszak lenyomata” - A fenntartható divat fogyasztói elfogadása a COVID-19 járvány után = "Fashion is an imprint of an era" - Consumer acceptance of sustainable fashion after the COVID-19 epidemic
Tartalom
|
Metaadatok
Szilágyi-Csüllög, Mónika; Dancsik, Adél; Kiss, Orhidea
„Kedvező a pillanat, hogy továbblépjünk a magyar–tajvani kapcsolatokban” : A budapesti Tajpej Kereskedelmi Iroda megnyitása = “This is a Favourable Moment for Us to Move Forward with Hungarian–Taiwanese Relations” : The Opening of the Taipei Trade Office in Budapest
Tartalom
|
Metaadatok
Vámos, Péter
(Sör) Forradalmi helyzetkép: Gyümölcsös sörök a magyar sörpiacon = (Beer)revolution: Fruit Flavoured Beers on the Hungarian Beer market
Tartalom
|
Metaadatok
Major, Anita
A 14. század eleji megye kereskedelemirányító feladatai és a honor rendszer
Tartalom
|
Metaadatok
Haraszti Szabó, Péter
A 22 eurós szabály eltörlésének, az új e-kereskedelmi áfaszabályozás bevezetésének első évi tapasztalatai
Tartalom
|
Metaadatok
Bakai, Kristóf Péter; Suba, László; Szabó, Andrea
A Black Friday jelenség Magyarországon
Tartalom
|
Metaadatok
Kovács, András; Sikos T, Tamás
A bortrendek gasztronómiai beilleszthetősége a Piquette példáján keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Bene, Zsuzsanna
A budapesti bevásárlóközpontok hét generációja 1976-2017
Tartalom
|
Metaadatok
Sikos T, Tamás
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében : Vanda példája = The role of chatbots and virtual assistants in the increase of customer experince : the example of Vanda
Tartalom
|
Metaadatok
Veres, István; Hűse, Ildikó; Papp, Vanda
A CISG három dimenziója = The Three Dimensions of the CISG
Tartalom
|
Metaadatok
Castellani, Luca G.; Emery, Cyril
A CONTROLLING MEGATRENDEK EGYES INFORMÁCIÓ-TECHNOLÓGIAI VONATKOZÁSAI (II. RÉSZ)
Tartalom
|
Metaadatok
Fabricius-Ferke, György; Dr. Zéman, Zoltán
A COVID-19 hatása a hazai élelmiszergazdaságra = The Impact of COVID-19 on the Domestic Food Economy
Tartalom
|
Metaadatok
Mezei, Katalin; Gombkötő, Nóra
A COVID-19-járvány hatása a bevásárlóturizmusra
Tartalom
|
Metaadatok
Tömöri, Mihály
A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
A diplomás pályakezdő pénzügyi, számviteli és controlling szakemberek kompetenciái (II. rész)
Tartalom
|
Metaadatok
Balázsiné Farkas, Katalin
A fenntarthatóság kihívásai az online élelmiszerkereskedelem területén
Tartalom
|
Metaadatok
Póka, Viktor
A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
409