Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF15 Thinking. Thought / gondolkodás
Archívum:
REAL
Tárolt tételek száma:
23
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
23
A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége
Tartalom
|
Metaadatok
Molnár, Gyöngyvér
A határok átlépése
Tartalom
|
Metaadatok
A jelentés és megértés kérdése az analitikus filozófiában, a fenomenológiában és hermeneutikában = The Issue of Meaning and Understanding in Analytic Philosophy, Phenomenology and Hermeneutics
Tartalom
|
Metaadatok
Forrai, Gábor; Ambrus, Gergely; Bognár, László; Farkas, Katalin; Gáspár, Csaba László; Huoranszki, Ferenc; Jacsóné Mészáros, Magdolna; Mezei, Balázs; Nyírő, Miklós; Schmal, Dániel; Schwendtner, Tibor; Szegedi, Nóra; Veres, Ildikó
A konspiratív gondolkodás és a bizalom szerepe az oltási bizonytalanságban
Tartalom
|
Metaadatok
Rózsa, Sándor; Arató, Judit; Mészáros, Veronika; Kiss, Enikő Csilla; Kövesdi, Andrea; Nyitrai, Erika; Ferenczi, Andrea; Fazekas, Ágnes; Ferencz, Valéria; Mirnics, Zsuzsanna
A nyelv mentális reprezentációja
Tartalom
|
Metaadatok
Pléh, Csaba; Lukács, Ágnes
A Regresszív Képzeleti Szótár magyar nyelvű változatának létrehozása
Tartalom
|
Metaadatok
Pólya, Tibor; Szász, Levente
A tér és az idő új elmélete. Egy metageometria alapfogalmai
Tartalom
|
Metaadatok
Palágyi, Menyhért
A tudatelmélet életkori változásainak és szerepének áttekintése óvodáskortól fiatal felnőttkorig
Tartalom
|
Metaadatok
Gál, Zita
Atipikus hiperaktívak és a tipikus tehetségesek mítosza
Tartalom
|
Metaadatok
Gyarmathy, Éva
Diszlexia a digitális korszakban
Tartalom
|
Metaadatok
Gyarmathy, E.
Dyslexic and dissymmetric: in a labyrinth of the creative abilities and disabilities in the Literacy Project
Tartalom
|
Metaadatok
Gyarmathy, Éva
Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals
Tartalom
|
Metaadatok
Kinyó, László; Dancs, Katinka
Examining the mathematical thinking of disadvantaged students
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Zsuzsanna Timea; Harangus, Katalin
Fogalomalkotó gondolkodást fejlesztő gyakorlatok az OxIPO-modell aspektusából
Tartalom
|
Metaadatok
Mező, Ferenc
Hungarian Gyerekestül versus Gyerekkel (‘with [the] kid’)
Tartalom
|
Metaadatok
Fekete, István
Kognitív templátumok és a valóság illesztése környezeti hangokra utaló nyelvi megértés során
Tartalom
|
Metaadatok
Fekete, István; Babarczy, Anna
Megismerhető diskurzusok : Diszkurzív pszichológia, kognitív tudomány és az elbeszélés nehézségei
Tartalom
|
Metaadatok
Tófalvy, Tamás
Optimality Theory as a General Cognitive Architecture
Tartalom
|
Metaadatok
Biró, Tamás; Gervain, Judit
Orthographic-Phonological Mapping and the Emergence of Visual Expertise for Print: A Developmental Event-Related Potential Study
Tartalom
|
Metaadatok
Varga, Vera; Tóth, Dénes; Csépe, Valéria
Palágyi Menyhért az „emlékezet”-ről
Tartalom
|
Metaadatok
Székely, László
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
23