Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
521
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
521
A CSR helye a marketing elméletben
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás
A desztináció menedzsment szerepe a desztinációs versenyképességben – Hazai és dán tapasztalatok tükrében = The role of destination management in the destinations’ competitiveness – Hungarian and Danish experiences
Tartalom
|
Metaadatok
Sziva, Ivett
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma; Szabolcsné Orosz, Judit; Berezvai, Zombor
A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából
Tartalom
|
Metaadatok
Kolos, Krisztina; Kenesei, Zsófia; Szilvai, Zsolt
A divatadaptáció dinamikus modellezése
Tartalom
|
Metaadatok
Kovács, Kármen
A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Nyirő, Nóra; Nagy, Gábor
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás – Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében
Tartalom
|
Metaadatok
Török, Anna; Szebenszki, Noémi; Kriveczky, Villő; Malota, Erzsébet
A feleslegesre van pénzünk, a szükségesre pedig nincs időnk: Hozzászólás Árva László és Várhelyi Tamás tanulmányához = Do We Have Money for What Is Unnecessary and No Time for What Is Necessary?: Comment on the Study Entitled Towards High Quality Tourism by László Árva and Tamás Várhelyi
Tartalom
|
Metaadatok
Banyár, József
A felsőoktatásban tanuló fiatalok jellemzése pénzügyi céljaik, attitűdjeik és magatartásuk mentén
Tartalom
|
Metaadatok
Zsótér, Boglárka; Németh, Erzsébet; Mészáros, Aranka
A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Nádasi, Katalin
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Orehóczki, Zsuzsanna; Török, Anna
A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban
Tartalom
|
Metaadatok
Hofmeister Tóth, Ágnes; Kelemen, Kata; Piskóti, Marianna
A fenntarthatósági átmenet kihasználatlan erőforrásai: Egy marketingiparági backcasting folyamat tanulságai
Tartalom
|
Metaadatok
Köves, Alexandra; Király, Gábor
A fiatalok fogyasztási és életmódbeli szokásai a környezeti nevelés tükrében
Tartalom
|
Metaadatok
Marjainé Szerényi, Zsuzsanna; Zsóka, Ágnes; Kocsis, Tamás; Széchy, Anna
A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái
Tartalom
|
Metaadatok
Hámori, Balázs
A fogyasztó és a márka közötti viszony új dimenziói
Tartalom
|
Metaadatok
Tamasits, Dóra; Prónay, Szabolcs
A fogyasztói döntések kockázata a benzinkútválasztás során
Tartalom
|
Metaadatok
Kolos, Krisztina; Berács, József
A fogyasztói érték és az élmény kontextusa a turisztikai szakirodalomban (The context of consumer value an experience in tourism literature)
Tartalom
|
Metaadatok
Kulcsár, Noémi
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
521