Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
521
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
381
-
400
/
521
Maximizing the Efficiency of Greenhouse Gas Related Consumer Policy
Tartalom
|
Metaadatok
Csutora, Mária; Zsóka, Ágnes
Maximizing the Efficiency of Greenhouse Gas Related Consumer Policy
Tartalom
|
Metaadatok
Csutora, Mária; Zsóka, Ágnes
Meggyőző és manipulatív befolyásolási stratégiák a reklámretorika szemszögéből: szalmabáb, hamis dilemma, személyeskedés és egyéb reto-logikai érvelési hibák tettenér(t)ése
Tartalom
|
Metaadatok
Komár, Zita
Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése
Tartalom
|
Metaadatok
Kucsera, Melitta; Neulinger, Ágnes
Méltányosság vagy racionalitás? A túlzott kompenzáció hatása
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia; Bali, Zsófia
Memes at an exhibition: consumer interpretations of internet memes
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Mitev, Ariel Zoltán
Menedzserek két tűz között: Marketing és etika
Tartalom
|
Metaadatok
Radácsi, László
Mennyire önállóak a fiatal felnőttek vásárlásaikban? A családi környezet befolyásának vizsgálata fiatal felnőtt gyermekek vásárlására
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger, Ágnes; Zsótér, Boglárka
Mérnökök és marketingesek együttműködése a termékfejlesztésben
Tartalom
|
Metaadatok
Pataki, Béla
Merre tart az anyagiasság-kutatás? Az elmúlt nyolc év meghatározó kutatási eredményeinek összefoglalása = What are the tendencies in materialism studies? A review on the most relevant research findings since 2010
Tartalom
|
Metaadatok
Debreceni, János
Mesterséges intelligencia az üzleti világban: Marketingakciók hatékonyságának elemzése statisztikai és Data Mining módszerekkel
Tartalom
|
Metaadatok
Benedek, Gábor
Mi lett fontos a pandémia alatt? Preferenciák, vásárlói szokások átértékelődése a koronavírus-járvány hatására a különböző generációk szemével
Tartalom
|
Metaadatok
Csiszárik-Kocsir, Ágnes; Garai-Fodor, Mónika; Varga, János
Miért fogyasztanak többet a posztmaterialisták, mint a materialisták?
Tartalom
|
Metaadatok
Simányi, Léna
Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait? – A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása = Why do we follow athletes (brand) pages on social media? Development of the athelete (brand) page follower motivation scale
Tartalom
|
Metaadatok
Kajos, Attila
Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében?
Tartalom
|
Metaadatok
Hetesi, Erzsébet
Minden jó influencer…” – Avagy hogyan lehet hiteles egy Instagram-mikroinfluencer az ügynökségek és az influencerek szerint?
Tartalom
|
Metaadatok
Marchis, Andrea; Markos-Kujbus, Éva
Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése
Tartalom
|
Metaadatok
Nyirő, Nóra; Csordás, Tamás; Horváth, Dóra
Minőség és marketing: A pénzitézeti szolgáltatások példája
Tartalom
|
Metaadatok
Fojtik, János; Farkas, László
Minőségjelzős élelmiszerek helyzete és kilátásai Magyarországon – Az EU biocímke esete ------ Position and prospects of quality-labelled foods in Hungary: the case of the EU organic label
Tartalom
|
Metaadatok
Török, Áron; Jantyik, Lili; Maró, Zalán Márk
Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről?
Tartalom
|
Metaadatok
Mandják, Tibor; Simon, Judit; Lantos, Zoltán
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
381
-
400
/
521