Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
521
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
41
-
60
/
521
A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi – neuromarketing-kutatás. Az ismertség által okozott implicit agykérgi aktivitásmoduláció vizsgálatára = Neural correlates of consumers’ ethnocentrism. Implicit modulation of cortical activations caused by familiarity
Tartalom
|
Metaadatok
Varga, Ákos; Simon, Judit; Pintér, Attila; Tóth, Lilla; Kozák, Lajos
A fogyasztói etnocentrizmus új koncepcionális modelljének kialakítása és verifikálása = Forming and verification of a new conceptual model of the customer ethnocentrism
Tartalom
|
Metaadatok
Berács, József; Malota, Erzsébet
A fogyasztói hitelszerződések új szabályai (New regulations the credit agreements for consumers)
Tartalom
|
Metaadatok
Bodzási, Balázs
A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon – A bizalom szerepe (Antecedents of the consumer loyalty in the Hungarian telecommunication market – the role of trust)
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre
A fogyasztói magatartás új tendenciái
Tartalom
|
Metaadatok
Törőcsik, Mária
A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése
Tartalom
|
Metaadatok
Szőcs, Attila; Berács, József
A food design mint társadalmi és gazdasági katalizátor
Tartalom
|
Metaadatok
Merkl, Márta
A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre = The impacts of childhood socialization on adulthood attitutes in the case of Balaton
Tartalom
|
Metaadatok
Kiss, Kornélia; Bogáromi, Eszter
A gyermeknevelés hatása a háztartások kiadási szerkezetére
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger, Ágnes; Radó, Márta
A hatalmi átalakulás globális megatrendje és a nemzetközi marketing
Tartalom
|
Metaadatok
Rekettye, Gábor
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Hubert, József
A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése = The history of lifestyle-based segmentation researches in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Törőcsik, Mária; Szűcs, Krisztián
A hivatásos labdarúgás piacai
Tartalom
|
Metaadatok
András, Krisztina
A honlapok értékelésének szempontrendszere
Tartalom
|
Metaadatok
Harsányi, Dávid; Máté, Zoltán; Zarándné Vámosi, Kornélia
A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában
Tartalom
|
Metaadatok
Hetesi, Erzsébet; Révész, Balázs
A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia; Cserdi, Zsófia
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére
Tartalom
|
Metaadatok
Kelemen, Zita
A kínai internet három óriása = The three online giant of China
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell
Tartalom
|
Metaadatok
Gáti, Mirkó; Simay, Attila Endre
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
41
-
60
/
521