Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
521
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
421
-
440
/
521
Online vs. Offline Gossip as a Source of Corporate Communicative Advantage
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Mitev , Ariel Zoltán; Bauer, András; Csordás, Tamás; Móricz , Éva
Opportunity Knocks: An Economic Analysis of Television Advertisements
Tartalom
|
Metaadatok
Tasnádi, Attila; Hanks, Andrew; Smith, Trenton G.
Országmárkázás – mégis milyen márkázás? A kapcsolódó branding-terminológiák és értelmezhetőségük egy ország esetében
Tartalom
|
Metaadatok
Papp-Váry, Árpád Ferenc
Őszinte pesszimisták? – A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint
Tartalom
|
Metaadatok
Malota, Erzsébet; Gyulavári, Tamás
Pálinkavásárlási preferenciák vizsgálata a magyar fogyasztók körében – egy diszkrét választási modell építése
Tartalom
|
Metaadatok
Maró, Zalán Márk; Török, Áron; Balogh, Péter; Czine, Péter
Percepció, attitűd és követett magatartás az egészséges táplálkozás terén – egy hazai empirikus felmérés eredményei = Perception, Attitude and Behaviour Regarding Healthy Eating Results of an Empirical Research in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Malota, Erzsébet; Bogáromi, Eszter
Piac- és marketingkutatás a gyakorlatban / Bércziné Juhos Júlia (Könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Tóth, Tamás
Piacfejlesztés: A marketing elmélete és gyakorlata informatikai vonatkozásokkal / Pálinkás Jenő (Könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Rubóczky, István
Piackutatás / szerk. Hoffmann Márta, Kozák Ákos, Veres Zoltán (Könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Rubóczky, István
Piacorientáció, érték és a marketing
Tartalom
|
Metaadatok
Berács, József
Place image and place branding : What the data tells us
Tartalom
|
Metaadatok
Papadopoulos, Nicolas; Butt, Irfan
Polányi hatása a marketingelméleti iskolákra
Tartalom
|
Metaadatok
Berács, József
Politikai termékek és választói klaszterek a 2022-es országgyűlési választáson
Tartalom
|
Metaadatok
Honti, Tamás
Publicity in mobile and social media
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Csordás, Tamás; Nyirő, Nóra
Reading before buying - exploring consumer attitudes toward informative function of packaging
Tartalom
|
Metaadatok
Dörnyei, Krisztina; Gyulavári, Tamás
Recenzió Rekettye Gábor: Értékteremtés 4.0 című könyvéhez
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger, Ágnes
Rekettye – Tóth – Malota: Nemzetközi marketing (könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Deli-Gray, Zsuzsa
Rekettye Gábor: Kisvállalati marketing (könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Fojtik, János
Reklámköltségek allokációs kérdései válságszituációban
Tartalom
|
Metaadatok
Gáti, Mirkó
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
421
-
440
/
521