Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
521
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
441
-
460
/
521
Role of brand loyalty in purchase of sports shoes
Tartalom
|
Metaadatok
Grossmanová, Marta; Vojtková, Mária; Kita, Pavol
Rozsdából sör? – A volt Dreher sörgyár területének megújulását akadályozó tényezők
Tartalom
|
Metaadatok
Sipos, Fanni; Tóth, Bálint Zoltán
Sales & marketing szakszótár : Angol-magyar-angol (Könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Osman, Péter
Sales-marketing interface and company performance. Is information use the missing link?
Tartalom
|
Metaadatok
Keszey, Tamara
Sales–marketing encroachment effects on innovation
Tartalom
|
Metaadatok
Keszey, Tamara; Biemans, Wim
Segmentation of gastronomic consumers following Instagram influencers based on destination preferences and the effect of Covid-19 on their consumption
Tartalom
|
Metaadatok
Szakály, Orsolya
Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia; Seprődi, Patrícia
Sikeres és sikertelen rítustipológia a családi rítusok elemzésén keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Mitev, Ariel Zoltán; Neulinger, Ágnes
Slow fashion as a possible route to SDG 12 within the fashion industry
Tartalom
|
Metaadatok
Koltai, Vivien
Sport, megaesemények, önkéntesek és az egyedi élmény faktor Az önkéntesek szerepe az arénaélmény létrehozásában a megasportesemények során
Tartalom
|
Metaadatok
Griszbacher, Norbert; Varga, Ákos; Kemény, Ildikó
Stakeholder responsiveness and business performance
Tartalom
|
Metaadatok
Mühlbacher, Hans; Koll, Oliver
State advertising as an instrument of transformation of the media market in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Bátorfy, Attila; Urbán, Ágnes
Stratégia és marketing a tömegközlekedésben
Tartalom
|
Metaadatok
Kelemenné, Erdős, Anikó
Stratégiai marketing / Hoffmann Istvánné (Könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Rubóczky, István
Strategic options of firms considering private label production
Tartalom
|
Metaadatok
Kelemen, Zita
Strukturális egyenlőségek modellezésének gyakorlati alkalmazása egy autókereskedelemre vonatkozó elégedettség-lojalitás kutatásban
Tartalom
|
Metaadatok
Sugatagi, Gábor; Szántó, Szilvia
Sustainable Consumption, Production and Communication
Tartalom
|
Metaadatok
Csutora, Mária
Szembenézni a végességgel – Haláltudatosság és fenntarthatósági átmenetek
Tartalom
|
Metaadatok
Király, Gábor; Köves, Alexandra
Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig
Tartalom
|
Metaadatok
Szabó, Katalin
Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a foreigner
Tartalom
|
Metaadatok
Mucsi, Attila; Malota, Erzsébet
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
441
-
460
/
521