Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Service management
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
117
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
41
-
60
/
117
Az elektronikusszolgáltatás-minőség értékelése a pénzügyi szolgáltatások online vásárlása esetében
Tartalom
|
Metaadatok
Kemény, Ildikó
Az értékteremtés szerepe a szolgáltató vállalkozások versenyképességében
Tartalom
|
Metaadatok
Kulcsár, Noémi
Az expressz pénztárak optimális működtetésének szolgáltatásmenedzsment-vonatkozásai
Tartalom
|
Metaadatok
Kalló, Noémi; Koltai, Tamás
Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon (Opportunity of the innovation on a technologic market)
Tartalom
|
Metaadatok
Bauer, András; Horváth, Dóra; Mitev, Ariel Zoltán
Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei
Tartalom
|
Metaadatok
Zsótér, Boglárka; Bauer, András
Az ökoszisztéma-szolgáltatások közgazdasági értékelése, módszertan kidolgozása: a klímaszabályozás, az árvízi kockázat csökkentése és a rekreáció pénzbeli értékelésének megalapozása.
Tartalom
|
Metaadatok
Marjainé Szerényi, Zsuzsanna; Széchy, Anna
Az ügyfélszerzési mód hatásának vizsgálata a vevőelégedettségre és a lojalitásra a szervezeti piacon (Analyzing the impact of the customer acquisition mode to the customer satisfaction and loyalty on the corporate market – assessing the effect of recommendation with applying structural equation modelling)
Tartalom
|
Metaadatok
Neumann Bódi, Edit
Competitiveness in service firms
Tartalom
|
Metaadatok
Matear, Sheelagh; Knightbridge, Karen; Gray, Brendan
Corporate Social Responsibility and its importance from the general to the hospitality sectors: A Literature Review
Tartalom
|
Metaadatok
Chaker, Hager
CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma; Gyulavári, Tamás
Czitán Gábor, Gutassy Attila, Ralf Wilde: Termékbiztonság az Európai Unióban : a tanúsítványtól a CE jelölésig (könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Rubóczky, István
Digitális transzformáció a magyar üzleti szolgáltató központokban = Digital Transformation in the Hungarian Business Services Centers
Tartalom
|
Metaadatok
Marciniak, Róbert; Móricz, Péter; Baksa, Máté
Döntéstámogató modell a szolgáltatásminőség fejlesztéséhez - SQI-DSS - egy új megközelítés
Tartalom
|
Metaadatok
Becser, Norbert; Zoltayné Paprika, Zita
E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán
Tartalom
|
Metaadatok
Szutorisz, Gábor; Szabó, Balázs; Pocsarovszky, Károly
E-commerce evolution in Hungary: an investigation of critical succes factor
Tartalom
|
Metaadatok
Kolos, Krisztina; Gáti, Mirkó; Gyulavári, Tamás
Eladói kompetenciák mérése próbavásárlással
Tartalom
|
Metaadatok
Durugy, András; Kollár, Péter; Madarász, Imre
Ellentmondások a helyi autóbusz-közlekedés árszabályozásában
Tartalom
|
Metaadatok
Habis, Helga
Értékteremtés a banki szolgáltatásban
Tartalom
|
Metaadatok
Pintér, Éva
Excellence and Renewal. Digital Transformation Patterns in the Hungarian Business Services Sector
Tartalom
|
Metaadatok
Móricz, Péter; Marciniak, Róbert; Baksa, Máté
Heidrich Balázs: Szolgáltatásmenedzsment (könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Rubóczky, István
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
41
-
60
/
117