Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Media and communication
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
262
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
161
-
180
/
262
Kommunikációs lehetőségek válságos helyzetekben
Tartalom
|
Metaadatok
Fekete, Ferenc; Sándor, Imre
Konfliktuskezelés a közösségi médiában. Esettanulmány a Trollfoci vs. Notts County példáján
Tartalom
|
Metaadatok
Veszelszki, Ágnes
Korrupciógyanús esetek a magyar médiában 2001-2007 között - On-line hírforrások tartalomelemzése
Tartalom
|
Metaadatok
Szántó, Zoltán; Tóth, István János; Varga, Szabolcs
Közgáz diáktudós - Értékek, döntések, tudás
Tartalom
|
Metaadatok
Közgáz Diáktudós - Felelősség és közösség
Tartalom
|
Metaadatok
Békési, Vivien; Fekete, Fanni Krisztina; Hegedűs, Dóra; Horváth, Evelin; Jakó, Fanni; Juhász, Péter; Márton, János; Mitev, Ariel Zoltán; Szepesi, Nóra; Török, Borbála Cecília; Wimmer, Ágnes
Közgáz diáktudós - Információ és pszichológia
Tartalom
|
Metaadatok
Közgáz diáktudós - Információ és pszichológia
Tartalom
|
Metaadatok
Közgáz diáktudós – Üzleti modellek, gazdasági és társadalmi hatások. Válogatás a BCE tudományos diákköri munkáiból
Tartalom
|
Metaadatok
Közgáz diáktudós 2010 - Válogatás a BCE Közgáz Campus tudományos diákköri munkáiból
Tartalom
|
Metaadatok
Kulturális sokk és fogyasztói akkulturáció – kétirányú, interdiszciplináris megközelítésben
Tartalom
|
Metaadatok
Bogáromi, Eszter; Malota, Erzsébet
Libernyákok és O1G: Modortalanság a politikai kommunikációban
Tartalom
|
Metaadatok
Szabó, Gabriella; Farkas, Xénia
Life is a Battlefield: Conceptualizations of Life among Hungarian Adults
Tartalom
|
Metaadatok
Benczes, Réka; Ságvári, Bence
Like economy: What is the economic value of likes?
Tartalom
|
Metaadatok
Veszelszki, Ágnes
Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás
Márkák és mémek - egy bonyolult kapcsolat érzelemrajza
Tartalom
|
Metaadatok
Csordás, Tamás
Media Bias and the Role of User Generated Contents in Crisis Management: a Case-Study about the Communication of the Hungarian Police Forces after 2016 Budapest Explosion
Tartalom
|
Metaadatok
Pintér, Dániel Gergő
Média és közigazgatás
Tartalom
|
Metaadatok
Bokor, Tamás; Jenei, Ágnes
Media messages and eating disorders: Taste and price of a message
Tartalom
|
Metaadatok
Forgács, Attila; Bóna, Enikő; Csíkos, Tímea; Metercsik, Helga
Megvenni vagy megélni? - Magyar Z generációs fiatalok luxus észlelése
Tartalom
|
Metaadatok
Kucsera, Melitta; Neulinger, Ágnes
Memes at an exhibition: consumer interpretations of internet memes
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Mitev, Ariel Zoltán
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
161
-
180
/
262