Ugrás a tartalomhoz

 

A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2047/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Conference or Workshop Item
Cím:
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell
Létrehozó:
Gáti, Mirkó
Simay, Attila Endre
Dátum:
2015-08-27
Téma:
Marketing
Management, business policy, business strategy
Tartalmi leírás:
Típus:
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2015) A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
Kapcsolat: