Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Milyen a jó földrajztankönyv? Értékelési módszerek a 21. században a földrajztankönyvi funkciók időbeli változásának tükrében |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/35005 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (TTK) GeoMetodika |
Cím: |
Milyen a jó földrajztankönyv? Értékelési módszerek a 21. században a földrajztankönyvi funkciók időbeli változásának tükrében
|
Létrehozó: |
Balázs, Brigitta
Szilassi, Péter
M. Császár, Zsuzsa
Pál, Viktor
Teperics, Károly
Jász, Erzsébet
Farsang, Andrea
|
Közreműködő: |
ELTE Természettudományi Kar Földrajz- és Földtudományi Intézet
|
Dátum: |
2017-09-28
|
Téma: |
geography education
problem-based learning
IT devices
textbook analyses
földrajz oktatás
probléma alapú tanítás
IT eszközök
tankönyv analízis
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
|
Azonosító: |
elte:10.26888/GEOMET.2017.1.1.3
elte:GeoMetodika
elte:48
elte:35
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/35005/1/geometodika_2017_01_BB_tordelt.pdf
|
Kapcsolat: |
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/227878
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|