Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing |
Tartalom: | https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Commerce and tourism Type = Book Section |
Cím: |
A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing
|
Létrehozó: |
Agárdi, Irma
|
Kiadó: |
Selye János Egyetem
|
Dátum: |
2018-08-27
|
Téma: |
Commerce and tourism
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező = Integrative Role of Digitalization in the International Retailing. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 588-601. ISBN 978-80-8122-236-8
|
Kapcsolat: |
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
|