Ugrás a tartalomhoz

A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory

  • Metaadatok
Tartalom: https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Transport and communications
Subject = Commerce and tourism
Type = Book Section
Cím:
A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory
Létrehozó:
Somosi, Ágnes
Kolos, Krisztina
Közreműködő:
Józsa, László
Korcsmáros, Enikő
Seres Huszárik, Erika
Kiadó:
Selye János Egyetem
Dátum:
2018-08-27
Téma:
Commerce and tourism
Transport and communications
Marketing
Tartalmi leírás:
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2018) A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 191-204. ISBN 978-80-8122-236-8
Kapcsolat:
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet