Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/683/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Kultúra. közművelődés, sport Témakör = Marketing Típus = Disszertáció |
Cím: |
Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand
|
Létrehozó: |
Jenes, Barbara
|
Dátum: |
2013-05-03
|
Téma: |
Marketing
Kultúra. közművelődés, sport
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Jenes, Barbara (2013) Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2013017
|
Kapcsolat: |