Ugrás a tartalomhoz

 

A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1493/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Media and communication
Type = Conference or Workshop Item
Cím:
A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje
Létrehozó:
Horváth, Dóra
Mitev, Ariel Zoltán
Dátum:
2008-08
Téma:
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest.
Kapcsolat: