Ugrás a tartalomhoz

Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők?

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4182/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Type = Article
Cím:
Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők?
Létrehozó:
Namaz, Lachin
Horváth, Dóra
Cosovan, Attila
Tvergyák, Klaudia Klára
Kiadó:
Magyar Turisztikai Ügynökség
Dátum:
2018
Téma:
Commerce and tourism
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Namaz, Lachin and Horváth, Dóra and Cosovan, Attila and Tvergyák, Klaudia Klára (2018) Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők? Turizmus Bulletin, 18 (4). pp. 4-13.
Kapcsolat: