Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
State advertising as an instrument of transformation of the media market in Hungary |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5631/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Public administration Type = Article |
Cím: |
State advertising as an instrument of transformation of the media market in Hungary
|
Létrehozó: |
Bátorfy, Attila
Urbán, Ágnes
|
Kiadó: |
Taylor & Francis Group, Routledge
|
Dátum: |
2020
|
Téma: |
Public administration
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Bátorfy, Attila and Urbán, Ágnes (2020) State advertising as an instrument of transformation of the media market in Hungary. East European Politics, 36 (1). pp. 44-65. DOI https://doi.org/10.1080/21599165.2019.1662398
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.1080/21599165.2019.1662398
https://doi.org/10.1080/21599165.2019.1662398
|