Ugrás a tartalomhoz

Montessori módszer hatékonyságának mérése értelmileg akadályozott tanulóknál

  • Metaadatok
Tartalom: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000819013
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (ATIVIK)
Cím:
Montessori módszer hatékonyságának mérése értelmileg akadályozott tanulóknál
Létrehozó:
Harsányi, Csilla
Közreműködő:
Mede, Perla
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék
Dátum:
2013
Téma:
szakdolgozat
értelmileg akadályozottak -- Montessori-pedagógia
Montessori-pedagógia -- képességfejlesztés
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/47581/1/Harsanyi_Csilla%20szakdolgozat%202013.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess