Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Témakör = Marketing
Archívum:
Corvinus Doktori disszertációk archívum
Tárolt tételek száma:
61
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
41
-
60
/
61
Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére
Tartalom
|
Metaadatok
Malota, Erzsébet
Fogyasztói információkeresési magatartás vizsgálata élelmiszerek csomagolásán = Analysis of Consumer Information Search Behaviour on Food Packaging
Tartalom
|
Metaadatok
Dörnyei, Krisztina Rita
Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben = The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing
Tartalom
|
Metaadatok
Agárdi, Irma
Hungarikumok – Magyarország földrajzi árujelzői. Az eredetvédelem szerepe a XXI. századi mezőgazdaságban és élelmiszertermelésben – a pálinka példájának tanulságai = Hungaricums – Hungary’s geographical indications. The role of origin in agriculture and food production in the 21th century – lessons learnt from the case of the pálinka
Tartalom
|
Metaadatok
Török, Áron
Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői – Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities – In particular as regards on online marketing activities
Tartalom
|
Metaadatok
Gáti, Mirkó
Kockázatkommunikáció az élelmiszerbiztonság területén
Tartalom
|
Metaadatok
Kasza, Gyula
Különleges élelmiszerek piacnövelési lehetőségei megkérdezések tükrében
Tartalom
|
Metaadatok
Panyor, Ágota
Memetikai marketing. Memetikai kutatások és elemzések magyar nagyvállalati kontextusban = Memetic marketing. Memetic researches and analyses in Hungarian corporate context
Tartalom
|
Metaadatok
Karafiáth, Balázs László
Mobiltechnológia-elfogadás az okos hotelek világában: Érintésmentes technológiák a szállodai vendéglátás szolgálatában?
Tartalom
|
Metaadatok
Cserdi, Zsófia Hajnalka
Regionális élelmiszerellátó rendszerek kialakításának és működtetésének társadalmi-gazdasági környezete = Socio-economic environment for the establishment and operation of regional food supply systems
Tartalom
|
Metaadatok
Boros, Péter
Társadalmi tőke és közösségi agrármarketing az élelmiszeriparban
Tartalom
|
Metaadatok
Tóth, Anikó
Társas környezet és sportfogyasztás. A folyamatos megrősítést igénylő tanult fogyasztás.
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger , Ágnes
The impact of airport retail environment on passenger emotions and behaviour = A repülőtéri kiskereskedelem környezet hatása az utasok érzelmei és magatartásaira
Tartalom
|
Metaadatok
Bohl, Patrick
The impact of customer involvement on innovation outcomes
Tartalom
|
Metaadatok
Katona, Ádám
The path from clinical evidence to use of drugs – Marketing analysis of factors influencing the market performance of drug therapies = A klinikai evidencia útja a gyógyszerhasználatig – A gyógyszerhatóanyag terápiák piaci teljesítményére ható tényezők marketing szemléletű elemzése
Tartalom
|
Metaadatok
Kovács, Bence
The Perceived Empowering And Brand-related Effects Of Femvertising
Tartalom
|
Metaadatok
Török, Anna
The Role of Facial Enhancement Technology in Online Sales of Branded Color Cosmetics [védés előtt]
Tartalom
|
Metaadatok
Wei, Yuling
Transzferek és hatékonyságzavarok az élelmiszer-termékpályákon
Tartalom
|
Metaadatok
Guba, Ferenc
Úton a fenntartható élelmiszer-fogyasztás felé? A magyar lakosság élelmiszer-fogyasztásának ökológiai lábnyoma = Towards Sustainable Food Consumption? The Ecological Footprint of Food Consumption in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Vetőné Mózner, Zsófia
Üzleti elemek a sportban, a labdarúgás példáján = Business elements in sports, through example of football
Tartalom
|
Metaadatok
András, Krisztina
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
41
-
60
/
61