Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2333/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Cím: |
A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell
|
Létrehozó: |
Piskóti, István
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2016
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Piskóti, István (2016) A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 35-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.07
|
Kapcsolat: |
10.14267/VEZTUD.2016.04.07
|