Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése |
Tartalom: | http://www.szigma.ktk.pte.hu |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Mathematics, Econometrics Type = Article |
Cím: |
A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése
|
Létrehozó: |
Szőcs, Attila
Berács, József
|
Kiadó: |
PTE Közgazdaságtudományi Kar
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
Marketing
Mathematics, Econometrics
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Szőcs, Attila and Berács, József (2015) A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. Szigma, 44 (1-2). pp. 99-125. ISSN 0039-2128
|
Kapcsolat: |