Ugrás a tartalomhoz

A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése

  • Metaadatok
Tartalom: http://www.szigma.ktk.pte.hu
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Mathematics, Econometrics
Type = Article
Cím:
A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése
Létrehozó:
Szőcs, Attila
Berács, József
Kiadó:
PTE Közgazdaságtudományi Kar
Dátum:
2015
Téma:
Marketing
Mathematics, Econometrics
Tartalmi leírás:
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Szőcs, Attila and Berács, József (2015) A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. Szigma, 44 (1-2). pp. 99-125. ISSN 0039-2128
Kapcsolat: