Ugrás a tartalomhoz

Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research

  • Metaadatok
Tartalom: https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Type = Book Section
Cím:
Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research
Létrehozó:
Ásványi , Katalin
Komár, Zita
Kiadó:
Selye János Egyetem
Dátum:
2018-08-27
Téma:
Commerce and tourism
Marketing
Tartalmi leírás:
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Ásványi , Katalin and Komár, Zita (2018) Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 265-276. ISBN 978-80-8122-236-8
Kapcsolat:
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet