Ugrás a tartalomhoz

 

Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/683/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Kultúra. közművelődés, sport
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand
Létrehozó:
Jenes, Barbara
Dátum:
2013-05-03
Téma:
Marketing
Kultúra. közművelődés, sport
Tartalmi leírás:
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Jenes, Barbara (2013) Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2013017
Kapcsolat: