Ugrás a tartalomhoz

A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/448/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Unpublished
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Type = Thesis
Cím:
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére
Létrehozó:
Kelemen, Zita
Dátum:
2010
Téma:
Marketing
Commerce and tourism
Tartalmi leírás:
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.
Kapcsolat: