Ugrás a tartalomhoz

A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology)

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/751/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Service management
Type = Article
Cím:
A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology)
Létrehozó:
Kenesei, Zsófia
Kolos, Krisztina
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2008-05
Téma:
Service management
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2008.05.03