Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
521
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
401
-
420
/
521
MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről
Tartalom
|
Metaadatok
Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök = Mobile Social Commerce – Chinese solutions and Hungarian attitudes
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba!: A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei
Tartalom
|
Metaadatok
Bogáromi, Eszter; Malota, Erzsébet; Gyulavári, Tamás
More Than Words, Brand Destruction in the Online Sphere
Tartalom
|
Metaadatok
Bokor, Tamás
Mother-child interactions in youth purchase decisions
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger, Ágnes; Zsótér, Boglárka
Mozgófilm, nem szobor! A hatékony vállalati honlapról
Tartalom
|
Metaadatok
Szántai, Tamás
Nádor Éva: Az üzleti tanácsadás marketingje: A tanácsadási szakmáról, az alkalmazott módszerekről, a tanácsadó cégek marketingjéről (könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Krisztián, Béla
Nagykanizsa mint márka – középiskolások körében végzett városmárka-asszociációs vizsgálatok eredményei = Nagykanizsa as a brand – results of the studies conducted on city brand association among secondary school students
Tartalom
|
Metaadatok
Kovács, László; Keller, Krisztina; Tóth-Kaszás, Nikoletta; Knausz, Lívia
Narratívák a fenntartható fejlődés előmozdítására Magyarországon
Tartalom
|
Metaadatok
Hofmeister Tóth, Ágnes; Kelemen, Kata; Piskóti, Marianna
Nemzetközi marketing az átalakuló világban
Tartalom
|
Metaadatok
Józsa, László
Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research)
Tartalom
|
Metaadatok
Dörnyei, Krisztina; Mitev, Ariel Zoltán
Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing = Neuromarketing attitudes, methods and their impacts on the on strategic and operative marketing decisions
Tartalom
|
Metaadatok
Piskóti, István; Nagy, László
Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya
Tartalom
|
Metaadatok
Varga, Ákos
New perspectives in serving customers, patients, and organizations: A Festschrift for Judit Simon
Tartalom
|
Metaadatok
Nonbusiness marketing és menedzsment (Könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Becsky, Róbert
Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
One More Awareness Gap? The Behaviour–Impact Gap Problem
Tartalom
|
Metaadatok
Csutora, Mária
Önkiszolgáló technológiák elfogadásának vizsgálata a szerepelmélet segítségével
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia; Janecskó, Eszter
Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése – két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel = Increasing the efficiency of online shopping process – comparing website usability of two webshops using eye tracking research
Tartalom
|
Metaadatok
Gönczi, Kinga; Hlédik, Erika
Online vásárlásösztönző üzenetek pszichológiai nyomásgyakorlásának mérése szemmozgáskövetéssel és szívritmus-variabilitással
Tartalom
|
Metaadatok
Szabó, Bálint; Köles, Máté; Komándi, Krisztián; Rusz, Dorottya
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
401
-
420
/
521