Ugrás a tartalomhoz

A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness)

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2529/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Business economics
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Article
Cím:
A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness)
Létrehozó:
Kenesei, Zsófia
Gyulavári, Tamás
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2012-01
Téma:
Business economics
Marketing
Management, business policy, business strategy
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.07
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.07