Ugrás a tartalomhoz

 

Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor

  • Metadata
Content: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/968/
Archive: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Set: Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Title:
Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor
Creator:
Markos-Kujbus, Éva
Date:
2017-09-08
Subject:
Marketing
Média és kommunikáció
Description:
Type:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Format:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Identifier:
Markos-Kujbus, Éva (2017) Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2017033
Relation: