Ugrás a tartalomhoz

A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez?

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3058/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Service management
Subject = Culture, sport
Type = Article
Cím:
A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez?
Létrehozó:
Ercsey, Ida
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2017-09
Téma:
Culture, sport
Marketing
Service management
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Ercsey, Ida (2017) A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében ‒ a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (8-9). pp. 35-45. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.09.04