Ugrás a tartalomhoz

Milyen a jó földrajztankönyv? Értékelési módszerek a 21. században a földrajztankönyvi funkciók időbeli változásának tükrében

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/35005
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (TTK)
GeoMetodika
Cím:
Milyen a jó földrajztankönyv? Értékelési módszerek a 21. században a földrajztankönyvi funkciók időbeli változásának tükrében
Létrehozó:
Balázs, Brigitta
Szilassi, Péter
M. Császár, Zsuzsa
Pál, Viktor
Teperics, Károly
Jász, Erzsébet
Farsang, Andrea
Közreműködő:
ELTE Természettudományi Kar Földrajz- és Földtudományi Intézet
Dátum:
2017-09-28
Téma:
geography education
problem-based learning
IT devices
textbook analyses
földrajz oktatás
probléma alapú tanítás
IT eszközök
tankönyv analízis
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
Azonosító:
elte:10.26888/GEOMET.2017.1.1.3
elte:GeoMetodika
elte:48
elte:35
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/35005/1/geometodika_2017_01_BB_tordelt.pdf
Kapcsolat:
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/227878
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess