Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory |
Tartalom: | https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Transport and communications Subject = Commerce and tourism Type = Book Section |
Cím: |
A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési
ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján =
Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on
justice theory
|
Létrehozó: |
Somosi, Ágnes
Kolos, Krisztina
|
Közreműködő: |
Józsa, László
Korcsmáros, Enikő
Seres Huszárik, Erika
|
Kiadó: |
Selye János Egyetem
|
Dátum: |
2018-08-27
|
Téma: |
Commerce and tourism
Transport and communications
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Somosi, Ágnes and Kolos, Krisztina (2018) A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján = Customer reactions to service elimination affecting service elimination outcome based on justice theory. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 191-204. ISBN 978-80-8122-236-8
|
Kapcsolat: |
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
|