Ugrás a tartalomhoz

„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3876/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Article
Cím:
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei
Létrehozó:
Malota, Erzsébet
Gyulavári, Tamás
Bogáromi, Eszter
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2019-01
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019) „Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08