Ugrás a tartalomhoz

A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe.

  • Metaadatok
Tartalom: http://portal.uni-corvinus.hu/index.php?id=26979
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Food economy
Type = Monograph
Cím:
A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe.
Létrehozó:
Dörnyei, Krisztina
Gyulavári, Tamás
Kiadó:
BCE Marketing és Média Intézet
Dátum:
2011-09
Téma:
Marketing
Food economy
Tartalmi leírás:
Típus:
Monograph
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2011) A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.
Kapcsolat: