Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. |
Tartalom: | http://portal.uni-corvinus.hu/index.php?id=26979 |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Food economy Type = Monograph |
Cím: |
A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe.
|
Létrehozó: |
Dörnyei, Krisztina
Gyulavári, Tamás
|
Kiadó: |
BCE Marketing és Média Intézet
|
Dátum: |
2011-09
|
Téma: |
Marketing
Food economy
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Monograph
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás (2011) A márkalojalitást befolyásoló tényezők vizsgálata: az involvement, a kockázat és az észlelt tudás szerepe. Working Paper. BCE Marketing és Média Intézet, Budapest.
|
Kapcsolat: |