Ugrás a tartalomhoz

 

The Influence of Consumer Ethnocentrism on Consumer Purchase Intention of Domestic Food Products

  • Metaadatok
Tartalom: http://publicatio.uni-sopron.hu/1869/
Archívum: SOE Publicatio Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Cikk
Cím:
The Influence of Consumer Ethnocentrism on Consumer Purchase Intention of Domestic Food Products
Létrehozó:
Abdalrahman, Mohammed
Fehér, István
Lehota, József
Dátum:
2019
Nyelv:
magyar
angol
Típus:
Cikk
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Abdalrahman, Mohammed és Fehér, István és Lehota, József (2019) The Influence of Consumer Ethnocentrism on Consumer Purchase Intention of Domestic Food Products. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 2018 (3–4). pp. 126-140. ISSN 0865-7823
MTMT:31206755
Kapcsolat:
MTMT:31206755