Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Témakör = Marketing
Archívum:
Corvinus Doktori disszertációk archívum
Tárolt tételek száma:
61
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
61
A turisztikai élményteremtés vizsgálata szolgáltatói szemszögből = Tourism experience creation from a business perspective
Tartalom
|
Metaadatok
Zátori, Anita
A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében
Tartalom
|
Metaadatok
Sajtos, László
A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories
Tartalom
|
Metaadatok
Kemény, Ildikó
A virtuális térben élő fogyasztó. Identitás és fogyasztás a Second Life világában = Consumers in the digital age. Identity and Consumption in Second Life
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Péter
Alma a fájától… A fiatalok pénzügyi szocializációját befolyásoló intergenerációs hatások a családban = Apple from the tree… Intergenerational effects in young adults’ financial socialization in family
Tartalom
|
Metaadatok
Zsótér, Boglárka
Ásványvízfogyasztási szokások elemzése és ásványvizek érzékszervi vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Sipos, László
Az anyagiasság, az értékek, az önkéntes egyszerűség és a közösségi médiahasználat összefüggéseinek vizsgálata tinédzserek körében
Tartalom
|
Metaadatok
Debreceni, János
Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel
Tartalom
|
Metaadatok
Major, Anita
Az élelmiszeripari adalékanyagok fogyasztói kockázat-észlelése = Consumer risk perception of food additives
Tartalom
|
Metaadatok
Szűcs, Viktória
Az első lépések a fogyasztóvá váláshoz: Hogyan befolyásolja az óvodáskorú gyermekek környezete az élelmiszer-fogyasztási viselkedésüket? = The first steps to becoming consumers: How preschool children's surroundings impact on their food consumption behaviour
Tartalom
|
Metaadatok
Kásler, Tina Tímea
Az eredet- és minőségjelzők alkalmazásának lehetőségei és feltételei a marketingkommunikációban
Tartalom
|
Metaadatok
Szabó, Erzsébet
Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje = The structural model of the application of integrated marketing communications
Tartalom
|
Metaadatok
Bernschütz, Mária
Az online szájreklám (e-WOM) mint marketingkommunikációs eszköz. Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a TripAdvisor példáján keresztül = Electronic word-of-mouth as a marketing communications tool. The information role of consumer opinions in the case of TripAdvisor
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva
Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand
Tartalom
|
Metaadatok
Jenes, Barbara
Bevásárlóközpontok sikerének kulcsa.A bevásárlóközpont alkotóelemei és stratégiai illeszkedésük = The Key of Success in Shopping Centers. Composing Elements of Shopping Centers and their Strategic Fit
Tartalom
|
Metaadatok
Reikli, Melinda
Digital Pasts Analog Futures [védés előtt]
Tartalom
|
Metaadatok
Megyeri, Gábor
Dynamic Pricing Strategy, Impacts of Fair Pricing Perception on Consumer Reaction
Tartalom
|
Metaadatok
Omarli, Sevinj
Effect of risk perception on travel intention to conflict-ridden destinations
Tartalom
|
Metaadatok
Bayramov, Elimdar
Exploring City Brand Engagement: Uncovering the Values of Engaged Stakeholders in Budapest [védés előtt]
Tartalom
|
Metaadatok
Namaz, Lachin
Fogyasztói értékdimenziók vizsgálata a falusi turizmusban = Analyzing the consumer value dimensions of rural tourism
Tartalom
|
Metaadatok
Kulcsár, Noémi
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
21
-
40
/
61