Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2047/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Management, business policy, business strategy Type = Conference or Workshop Item |
Cím: |
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell
|
Létrehozó: |
Gáti, Mirkó
Simay, Attila Endre
|
Dátum: |
2015-08-27
|
Téma: |
Marketing
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2015) A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
|
Kapcsolat: |