Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
"Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?) |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2044/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Management, business policy, business strategy Type = Conference or Workshop Item |
Cím: |
"Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?)
|
Létrehozó: |
Gáti, Mirkó
Csordás, Tamás
Markos-Kujbus, Éva
|
Dátum: |
2015-08-27
|
Téma: |
Marketing
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva (2015) "Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
|
Kapcsolat: |
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/320203
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|