Tartalom: |
http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2045/ |
Archívum: |
Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Conference or Workshop Item
|
Cím: |
"Lájkolom őket, de ennék is náluk?" – Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül ("I like them, but would I eat at their place?" – Encouraging social media activities of small and medium-sized enterprises and their consumerreactions – the case of Hungarian catering establishments)
|
Létrehozó: |
Markos-Kujbus, Éva
Kiss, Tünde
Gáti, Mirkó
Csordás, Tamás
|
Dátum: |
2015-08-27
|
Téma: |
Marketing
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: |
|
Típus: |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Markos-Kujbus, Éva and Kiss, Tünde and Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás (2015) "Lájkolom őket, de ennék is náluk?" – Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül ("I like them, but would I eat at their place?" – Encouraging social media activities of small and medium-sized enterprises and their consumerreactions – the case of Hungarian catering establishments). In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest.
|
Kapcsolat: |
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/320203
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|