Ugrás a tartalomhoz

Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében)

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/51313/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF21 Applied psychology / alkalmazott pszichológia
Type = Article
Cím:
Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében)
Létrehozó:
Babinszki, Emese
Balázs, Katalin
Hidegkuti, István
Dátum:
2016
Téma:
BF21 Applied psychology / alkalmazott pszichológia
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Babinszki, Emese and Balázs, Katalin and Hidegkuti, István (2016) Aranyos és humoros reklámok hatásvizsgálata (Az érzelmek iránti igény függvényében). ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 16 (1). pp. 43-59. ISSN 1419-872X
Kapcsolat:
https://doi.org/10.17627/ALKPSZICH.2016.1.43
MTMT:3021749; doi:10.17627/ALKPSZICH.2016.1.43