Ugrás a tartalomhoz

 

Paved with Intentions. Interpretaton, Framing and Social Construction in Roma Education Policies.
Szándékkal kikövezve. Interpretációk, értelmezési keretek és társadalmi konstrukciók a roma oktatáspolitikákban

  • Metaadatok
Tartalom: https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/16345
Archívum: PEA
Gyűjtemény: Doktori disszertációk
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
Paved with Intentions. Interpretaton, Framing and Social Construction in Roma Education Policies.
Szándékkal kikövezve. Interpretációk, értelmezési keretek és társadalmi konstrukciók a roma oktatáspolitikákban
Létrehozó:
Fényes Csaba
Közreműködő:
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
Forray R. Katalin
Pécsi Tudományegyetem
Dátum:
2017-05-26T06:24:30Z
2017-05-26T06:24:30Z
2017-06-06
Téma:
romapolitika
oktatáspolitika
EU romaintegráció
társadalmi konstrukciók
szakpolitikai célzás
Roma policy
education policy
EU Roma integration
social constructions
policy targeting
Nyelv:
angol
Azonosító:
https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/16345