Ugrás a tartalomhoz

Erziehungswissenschaftliche Lexika als Material zur Erforschung der Disziplingeschichte? Theoretisch-methodologische Überlegungen und inhaltliche Einblicke

  • Metaadatok
Tartalom: http://pedagogiatortenetiszemle.hu/index.php/ptszemle/art...
Archívum: Pedagógiatörténeti Szemle
Gyűjtemény: Articles
Cím:
Erziehungswissenschaftliche Lexika als Material zur Erforschung der Disziplingeschichte? Theoretisch-methodologische Überlegungen und inhaltliche Einblicke
Létrehozó:
Hild, Anne
Stisser, Anna
Kiadó:
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága
Dátum:
2015-04-11
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.22309/PTSZEMLE.2015.4.3
Forrás:
Pedagógiatörténeti Szemle; Vol 1, No 4 (2015); 40-61
Pedagógiatörténeti Szemle; Vol 1, No 4 (2015); 40-61
Pedagógiatörténeti Szemle; Vol 1, No 4 (2015); 40-61
2415-9093
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2017 Pedagógiatörténeti Szemle