Ugrás a tartalomhoz

 

A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.repozitorium.bgf.hu/718/1/Rethi-Kasa...
Archívum: BORY BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Minőség
Tárgyszó = Customers’ perception
Tárgyszó = Szolgáltatásmenedzsment
Tárgyszó = Percepcióvezérelt szolgáltatások
Tárgyszó = Service quality
Tárgyszó = Folyamatszervezés
Tárgyszó = Fogyasztói percepció
Tárgyszó = Perception driven services
Tárgyszó = Szolgáltatásminőség
Tárgyszó = Process reengineering
Típus = Cikk
Cím:
A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
Létrehozó:
Réthi Gábor
Kása Richárd
Molnár László
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Főiskola
Dátum:
2014
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Réthi Gábor és Kása Richárd és Molnár László (2014) A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései. Prosperitas, I (2014/2). pp. 26-42. ISSN 2064-759X
Kapcsolat: