Ugrás a tartalomhoz

 

Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand

  • Metaadatok
Tartalom: http://publicatio.nyme.hu/1456/1/01_Boonying_Chatruprache...
Archívum: SOE Publicatio Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Cikk
Cím:
Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand
Létrehozó:
Boonying Varinthorn
Chatruprachewin Chalong
Kiadó:
Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar; Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
Dátum:
2017
Típus:
Cikk
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Boonying Varinthorn és Chatruprachewin Chalong (2017) Teacher Professional Learning Community (TPLCs) on Social Studies Toward 21 st Century Learning: A Case Study of Primary Schools in Sukhothai Province, Thailand. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 15 (3). pp. 9-20. ISSN 1589-519X
Kapcsolat: