Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3824/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Subject = Knowledge economy, innovation Type = Article |
Cím: |
A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül
|
Létrehozó: |
Kenesei, Zsófia
Cserdi, Zsófia
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest
|
Dátum: |
2018-12
|
Téma: |
Knowledge economy, innovation
Marketing
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kenesei, Zsófia and Cserdi, Zsófia (2018) A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01
|