Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3876/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Article |
Cím: |
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei
|
Létrehozó: |
Malota, Erzsébet
Gyulavári, Tamás
Bogáromi, Eszter
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2019-01
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Malota, Erzsébet, Gyulavári, Tamás and Bogáromi, Eszter (2019) „Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (1). pp. 80-88. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.01.08
|